تاریخ انتشار : یکشنبه 10 اردیبهشت 1402 - 1:38
43 بازدید
کد خبر : 208701

پنج هزار همیار طبیعت در قزوین فعالیت دارند

پنج هزار همیار طبیعت در قزوین فعالیت دارند

به گزارش ایلنا، محسن قاسم‌زاده گفت: ترویج فرهنگ حفظ منابع‌ طبیعی در بین اقشار جامعه، جلب مشارکت مردم در حفاظت و احیا و توسعه منابع‌طبیعی از جمله اهداف همیاران طبیعت است. مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین اضافه کرد: سال گذشته ۵۰ معدن فعال در استان قزوین مورد پایش و رصد کارشناسان قرار گرفت که

پنج هزار همیار طبیعت در قزوین فعالیت دارند

به گزارش ایلنا، محسن قاسم‌زاده گفت: ترویج فرهنگ حفظ منابع‌ طبیعی در بین اقشار جامعه، جلب مشارکت مردم در حفاظت و احیا و توسعه منابع‌طبیعی از جمله اهداف همیاران طبیعت است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین اضافه کرد: سال گذشته ۵۰ معدن فعال در استان قزوین مورد پایش و رصد کارشناسان قرار گرفت که نتایج آن توانست دستاوردهای مهمی را در بخش کشاورزی آشکار سازد.

وی با بیان اینکه طرح کاشت یک میلیارد اصله درخت در کشور با موفقیت همراه بوده است، گفت: سهم هر استان در کشور ۲.۵ میلیون اصله نهال بوده که استان قزوین به خوبی توانسته در این حوزه گام بردارد و به تولید این تعداد اصله نهال بپردازد.

این مسئول تصریح کرد: کاشت درختان موجب کاهش میزان دی اکسید کربن هوا شده و در شاخص‌های جهانی رتبه استان و در نهایت کشور را ارتقاء می‌بخشد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها