تاریخ انتشار : جمعه 15 دی 1402 - 15:48
191 بازدید
کد خبر : 208950

طراحی Honor Magic6 Pro قبل از عرضه در ۱۰ ژانویه فاش شد

طراحی Honor Magic6 Pro قبل از عرضه در ۱۰ ژانویه فاش شد

به گزارش سافر نیوز و به نقل از گسمارنا جورج ژائو، مدیر عامل آنر، تصویری از یک گوشی هوشمند Honor Magic6 را به اشتراک گذاشت و به طور گسترده در مورد الهام بخش رنگ سبز و جزیره دوربین صحبت کرد. او توضیح داد که چگونه تاریخ پنج هزار ساله تمدن چین، تراش سنگ در قرن نوزدهم

Honor Magic6 Pro design revealed ahead of January 10 launch

به گزارش سافر نیوز و به نقل از گسمارنا جورج ژائو، مدیر عامل آنر، تصویری از یک گوشی هوشمند Honor Magic6 را به اشتراک گذاشت و به طور گسترده در مورد الهام بخش رنگ سبز و جزیره دوربین صحبت کرد.

او توضیح داد که چگونه تاریخ پنج هزار ساله تمدن چین، تراش سنگ در قرن نوزدهم و “نشاط همه چیز در طبیعت” الهام بخش ایجاد یک سنجاب بود.

طراحی Honor Magic6 Pro قبل از عرضه در ۱۰ ژانویه فاش شد
با کنار گذاشتن لغت بازاریابی، می‌توان دید که سری Magic6 به طراحی سه دوربینه پایبند است. بعداً، ایستگاه گفتگوی دیجیتال فاش‌کننده، تصاویری از Magic6 Pro را از همه زوایای پیش از انتشار در فروشگاه رسمی آنر به اشتراک گذاشت. از آن‌ها، می‌بینیم که Honor Magic6 Pro سه گزینه ذخیره‌سازی خواهد داشت – ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت. .

این شرکت هفته آینده میزبان یک رویداد بزرگ دو روزه است. در تاریخ ۱۰ تا ۱۱ ژانویه، Honor سری Magic6 و رابط کاربری MagicOS 8.0 را معرفی خواهد کرد، اما هنوز جدول زمانی دقیقی برای زمان معرفی هر محصول منتشر نکرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها