تاریخ انتشار : یکشنبه 26 آذر 1402 - 13:38
152 بازدید
کد خبر : 208947

ویژگی ماهواره‌ای تایید شد، قیمت‌های سری گلکسی S24 بدون تغییر باقی می‌مانند

ویژگی ماهواره‌ای تایید شد، قیمت‌های سری گلکسی S24 بدون تغییر باقی می‌مانند

به گزارش سافر نیوز و به نقل از گسمارنا بر اساس آخرین گزارش یکی از رسانه های کره ای، سامسونگ در نظر دارد سه گانه گلکسی اس ۲۴ خود را با همان قیمت های نسل های قبلی خود یعنی سری گلکسی اس ۲۳ به فروش برساند. علاوه بر این، گزارشی جداگانه ظاهراً ویژگی ارسال پیامک ماهواره

به گزارش سافر نیوز و به نقل از گسمارنا بر اساس آخرین گزارش یکی از رسانه های کره ای، سامسونگ در نظر دارد سه گانه گلکسی اس ۲۴ خود را با همان قیمت های نسل های قبلی خود یعنی سری گلکسی اس ۲۳ به فروش برساند. علاوه بر این، گزارشی جداگانه ظاهراً ویژگی ارسال پیامک ماهواره ای اضطراری را برای سری S24 تأیید می کند.

در حال حاضر چند بار شایعاتی در مورد دومی شنیده‌ایم، اما این اسکرین شات لو رفته احتمالاً همه شک‌ها را برطرف می‌کند. به وضوح بیان می‌کند که گوشی گلکسی اس ۲۴ بدون نام از ارسال پیامک اضطراری از طریق اتصال ماهواره‌ای مانند آخرین آیفون‌ها و برخی از گوشی‌های هواوی پشتیبانی می‌کند.

این گزارش حاکی از آن است که تمام گوشی های گلکسی اس ۲۴ بدون توجه به چیپست، از ویژگی جدید اضطراری پشتیبانی خواهند کرد. این غول فناوری کره ای استانداردهای ۳GPP را برای چنین ارتباطی با سری گلکسی اس ۲۴ خود رعایت می کند، اما باید دید که آیا از همان ابتدا در دسترس همه بازارها قرار خواهد گرفت یا خیر.

زمانی که نوبت به قیمت‌گذاری می‌شود، ظاهراً سازنده گوشی‌های هوشمند قصد دارد قیمت‌ها را مانند سال گذشته حفظ کند. به این دلیل که معتقد است می‌تواند فروش را در بازاری در حال بهبود افزایش دهد، در حالی که با ارائه ویژگی‌های بیشتر با قیمتی مشابه یا پایین‌تر نسبت به رقبای خود، رقابتی باقی می‌ماند.

هدف این است که با ارسال ۳۳ میلیون دستگاه در مجموع، ۱۰ درصد فروش بیشتری نسبت به سال گذشته داشته باشیم.

سامسونگ با استفاده از تراشه Exynos 2400 برای مدل‌های وانیلی و پلاس خود در برخی بازارها می‌تواند قیمت‌های خود را حفظ کند، اما گفته می‌شود گلکسی اس ۲۴ اولترا در همه جا به اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها