تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آبان 1402 - 13:46
73 بازدید
کد خبر : 208926

سامسونگ برنامه وفاداری را برای گلکسی A54 5G، Galaxy A34 5G معرفی می‌کند

سامسونگ برنامه وفاداری را برای گلکسی A54 5G، Galaxy A34 5G معرفی می‌کند

به گزارش سافر نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۶ سامسونگ برنامه وفاداری جدید «ارتقا به عالی» را برای مشتریان هندی اعلام کرده است. این طرح ویژه برای تشویق کاربران فعلی گوشی های هوشمند Samsung Galaxy با ارائه مزایای مقرون به صرفه طراحی شده است. بر اساس این طرح، کاربرانی که از گوشی‌های گلکسی قبل از

Samsung Introduces Loyalty Programme for Galaxy A54 5G, Galaxy A34 5G, More: Details Here

به گزارش سافر نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۶ سامسونگ برنامه وفاداری جدید «ارتقا به عالی» را برای مشتریان هندی اعلام کرده است. این طرح ویژه برای تشویق کاربران فعلی گوشی های هوشمند Samsung Galaxy با ارائه مزایای مقرون به صرفه طراحی شده است. بر اساس این طرح، کاربرانی که از گوشی‌های گلکسی قبل از ۲۰۲۰ خود به جدیدترین گوشی‌های هوشمند ۵G سری گلکسی A ارتقاء می‌دهند، می‌توانند از پیشنهادات ویژه و بازگشت نقدی استفاده کنند. این پیشنهاد برای گوشی های محبوب سامسونگ از جمله Galaxy A54 5G، Galaxy A34 5G، Galaxy A23 5G و Galaxy A14 5G معتبر است.

سامسونگ از طریق یک بیانیه مطبوعاتی در روز دوشنبه برنامه وفاداری جدید «ارتقا به عالی» را برای مشتریانی که به دنبال ارتقا به گوشی‌های جدید سری گلکسی A هستند، اعلام کرد. بر اساس این طرح، کاربرانی که از دستگاه‌های گلکسی قبل از ۲۰۲۰ خود به جدیدترین گوشی‌های هوشمند گلکسی A54 5G، Galaxy A34 5G، Galaxy A23 5G و Galaxy A14 5G ارتقا می‌دهند، بسته حفاظتی Samsung Care+ Screen و بازپرداخت نقدی دریافت خواهند کرد.

تحت این برنامه، نسخه ۴ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی گلکسی A14 5G را می توان با قیمت روپیه خریداری کرد. ۱۴,۴۹۹، کمتر از قیمت اصلی روپیه. ۱۸,۴۴۹. گزینه های EMI از روپیه شروع می شود. ۹۷۳. به طور مشابه، مدل ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی Galaxy A23 5G با قیمت روپیه در دسترس است. ۱۸۹۹۹ به جای روپیه. ۲۸۹۹۰. گزینه های EMI برای این مدل از Rs شروع می شود. ۱,۴۰۷.

در همین حال، مدل ۸ گیگابایتی رم + ۱۲۸ گیگابایتی گلکسی A34 5G را می توان با قیمت روپیه خریداری کرد. ۲۵۹۹۹، به جای روپیه. ۳۵,۴۹۹. خریداران می توانند اقساط روپیه را بپردازند. ۱۴۸۵ در ماه نیز. نسخه ۸ گیگابایتی رم + ۱۲۸ گیگابایتی گلکسی A54 5G را می‌توانید با قیمت روپیه خریداری کنید. ۳۳,۹۹۹، کمتر از برچسب قیمت اصلی Rs. 41,999. گزینه های EMI از روپیه شروع می شود. ۱,۸۸۳. تمامی این گوشی‌های سری گلکسی A با اندروید ۱۳ کار می‌کنند و باتری‌های ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن‌ها را پشتیبانی می‌کنند.

مشتریان می توانند با ایجاد کد در My Galaxy App در دستگاه قدیمی خود، از پیشنهاد استفاده کنند. این کد کوپن در کنار شماره تلفن و IMEI تلفن باید در دستگاه جدید وارد شود تا پیشنهاد تأیید شود. سرویس Samsung Care+ و این خط‌مشی ظرف ۴۸ ساعت فعال می‌شود. سامسونگ بنری با ذکر مزایای پیشنهاد در برنامه برای کاربران واجد شرایط نمایش می دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 5 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها