تاریخ انتشار : شنبه 31 تیر 1402 - 18:24
55 بازدید
کد خبر : 208841

ساخت برج ۴۶۲ واحدی در محمدیه متوقف شد

ساخت برج ۴۶۲ واحدی در محمدیه متوقف شد

به گزارش ایلنا، مصطفی کرمی‌راد در این خصوص اظهار کرد: دادستانی در راستای جلوگیری از تضییع حقوق مردم و بروز حواث احتمالی نسبت به بررسی ساخت و سازهای بلند مرتبه به صورت مستمر اقدام می‌کند. دادستان عمومی و انقلاب محمدیه افزود: در همین راستا پیرو گزارش دستگاه‌های متولی و سازمان آتش‌نشانی در خصوص عدم رعایت

ساخت برج  462 واحدی در محمدیه متوقف شد

به گزارش ایلنا، مصطفی کرمی‌راد در این خصوص اظهار کرد: دادستانی در راستای جلوگیری از تضییع حقوق مردم و بروز حواث احتمالی نسبت به بررسی ساخت و سازهای بلند مرتبه به صورت مستمر اقدام می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب محمدیه افزود: در همین راستا پیرو گزارش دستگاه‌های متولی و سازمان آتش‌نشانی در خصوص عدم رعایت نکات ایمنی در یک مجتمع ۴۶۲ واحدی در شهر محمدیه و بازدید میدانی که از این مجتمع داشتیم اخطارهایی برای رفع نواقص داده شد.

 وی گفت: متاسفانه با توجه به اینکه تاکنون هیچ اقدام مثبتی برای رفع نواقص و نکات ایمنی در مراحل ساخت این مجتمع صورت نگرفته بود دستور توقف عملیات ساخت و ساز توسط دادستانی صادر شد.

این مقام قضایی بیان کرد: عدم رعایت حریم معابر برای دسترسی خودروهای آتش‌نشانی و امدادی در مواقع بحران، عدم رعایت حریم ساختمان‌های مجاور و عدم تعبیه دسترسی‌های لازم جهت انجام عملیات امدادی در مواقع بحران، بخشی از نواقص موجود دراین مجتمع است که باید اصلاح شود.

وی اضافه کرد: در صورت رفع نواقص و رعایت نکات ایمنی و تملک ملک‌های مجاور طبق حریم قانونی، عملیات ساخت از سر گرفته خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب محمدیه خاطر نشان کرد: شواهد موجود حاکی از آن است که در زمان صدور مجوز از سوی مسئولان وقت ترک فعل‌هایی صورت گرفته که دادستانی ضمن بررسی مستندات در صورت احراز ترک فعل با متخلفان برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها