تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1402 - 19:46
40 بازدید
کد خبر : 208864

دستگیری ۱۴۲ سارق و کشف ۷۸ فقره سرقت در خمام

دستگیری ۱۴۲ سارق و کشف ۷۸ فقره سرقت در خمام

‌به گزارش ایلنا از رشت، سرهنگ باقر رجبی ویسرودی به تشریح اقدامات فرماندهی انتظامی شهرستان خمام از آغاز سال تاکنون و کشفیات مربوطه پرداخت و اظهار کرد: خمام به لحاظ دارا بودن مواهب طبیعی و گردشگری از مناطق پرتردد استان گیلان محسوب می‌شود که برای تأمین و حفظ امنیت آن، از آغاز سال تاکنون چند مرحله طرح ارتقا امنیت اجتماعی در

دستگیری ۱۴۲ سارق و کشف ۷۸ فقره سرقت در خمام

‌به گزارش ایلنا از رشت، سرهنگ باقر رجبی ویسرودی به تشریح اقدامات فرماندهی انتظامی شهرستان خمام از آغاز سال تاکنون و کشفیات مربوطه پرداخت و اظهار کرد: خمام به لحاظ دارا بودن مواهب طبیعی و گردشگری از مناطق پرتردد استان گیلان محسوب می‌شود که برای تأمین و حفظ امنیت آن، از آغاز سال تاکنون چند مرحله طرح ارتقا امنیت اجتماعی در این شهرستان به مرحله اجرا درآمده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خمام افزود: در این مدت هزار و ۸۰۰ نخ سیگار، ۲ دستگاه موتورسیکلت سنگین، ۲۹ تن چوب جنگلی، ۲۲۰ لیتر سوخت، هزار و ۴۸۷ عدد قرص قاچاق کشف و در این راستا ۲۲ نفر با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی در ادامه با اشاره به دستگیری ۱۴۲ سارق و کشف ۷۸ فقره سرقت، بیان داشت: در مدت سپری شده از سال جاری نیز ۲۷ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز به همراه ۱۵۰ عدد فشنگ کشف و ۲۷ نفر در این راستا به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ رجبی از جمع‌آوری و دستگیری ۱۲۸ معتاد متجاهر و ۶۴ خرده فروش و ۲ قاچاقچی مواد مخدر خبر داد و تصریح کرد: از این افراد، ۲۳ کیلو و ۵۸۴ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

وی افزود: برابر هماهنگی‌های به عمل آمده با مرجع قضائی در برخورد قاطع با متخلفان و هنجارشکنان، ۸۶ دستگاه خودرو و ۸۳ دستگاه موتورسیکلت به دلایل سرقتی بودن، داشتن دستور قضائی، عدم رعایت قوانین و مقررات، بی‌نظمی در عبور و مرور از جمله تخلفات حادثه‌ساز، حمل کالای قاچاق و مواد مخدر، انجام سرقت و جابجایی اموال سرقتی توقیف شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمام تصریح کرد: از آغاز سال تاکنون، ۹۷۰ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفت که از این تعداد، ۴۵ مغازه متخلف پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری به عمل آمد.

این مقام انتظامی در پایان این گفت‌وگو به برگزاری جلسات شورای معتمد پلیس و ارائه آموزش همگانی به شهروندان به منظور تنویر افکار عمومی و پیشگیری از وقوع جرم و تعامل با مسئولان محلی، ائمه جمعه، فرماندار، بخشداران و دهیاران اشاره کرد و گفت: به منظور شنیدن سخنان مردم و رفع مشکلات انتظامی آنها از آغاز سال تاکنون، ۱۰ مرحله جلسه ارتباط مستقیم با شهروندان برگزار شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها