تاریخ انتشار : دوشنبه 12 دی 1401 - 15:02
68 بازدید
کد خبر : 206632

هتل موکارناس آلانیا

هتل موکارناس آلانیا

  افرادی که با تور ترکیه راهی این کشور دیدنی می‌شوند تمایل دارند در اقامتگاه و یا هتلی ساکن شوند که از هر نظر کامل و بی عیب و نقص باشد. بسیاری از گردشگران و مسافران سکونت و اقامت در هتل موکارناس آلانیا، که نام کامل آن هتل موکارناس اسپا ریزورت آلانیا است، را به

 

C:\Users\Mohsen\Desktop\137140657.jpg


افرادی که با تور ترکیه راهی این کشور دیدنی می‌شوند تمایل دارند در اقامتگاه و یا هتلی ساکن شوند که از هر نظر کامل و بی عیب و نقص باشد. بسیاری از گردشگران و مسافران سکونت و اقامت در هتل موکارناس آلانیا، که نام کامل آن هتل موکارناس اسپا ریزورت آلانیا است، را به دیگر هتل‌های موجود در این شهر ترجیح می‌دهند. چرا که با سکونتی هرچند کوتاه مدت در این هتل از مزایای فراوانی برخوردار خواهند شد. یکی از مهم‌ترین این مزایا ساحل اختصاصی این هتل است. 

به همین دلیل افرادی که تمایل دارند از هیاهوهای شهرها، جمعیت و شلوغی‌ها برکنار بمانند و یا سر و صدای امواج آبی و پرندگان دریایی را بشنوند و یا بر روی شن‌های گرم ساحل قدم بزنند، این هتل را برای اقامت و اسکان در ترکیه و در منطقه آلانیا انتخاب می‌کنند. در این مقاله به دنبال بررسی مشخصات این هتل، بیان ویژگی‌ها و امکانات و تجهیزات رفاهی آن هستیم .

معرفی هتل موکارناس آلانیا و مشخصات آن 

این هتل در منطقه‌ای به نام اوکورچالار در شهر آلانیای ترکیه واقع شده و مساحت ۳۰ هزار متر مربعی دارد. احداث این بنا در کنار دریای مدیترانه یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن است. در طراحی این هتل از الگوهای معماری دوره سلجوقیان استفاده شده است. 

مدیران مجموعه موکارناس سعی خود را به کار گرفته‌اند تا خدمات و سرویس‌های نو و به روز در صنعت هتلداری را به میهمانان و مسافران خود پیشکش کنند. هتل موکارناس آلانیا، یک هتل پنج ستاره بوده و طول ساحل اختصاصی آن ۱۵۰ متر است. 

این مجموعه در پنج طبقه احداث شده و از ۴۲۴ اتاق به وجود آمده است. اتاق‌های این مجموعه طبقه بندی شده و در انواع استاندارد، سوپریور، اتاق فامیلی، اتاق سوئیت، اتاق سوئیت سوپریور پرمیوم و اتاق ویژه معلولین در اختیار مسافران و گردشگران قرار می‌گیرند .

نگاهی گذرا به امکانات و تجهیزات رفاهی هتل موکارناس آلانیا

در صورتی که با تور آلانیا آژانس مسافرتی هورامان گشت به کشور ترکیه سفر کنید و در هتل بسیار زیبای موکارناس واقع در منطقه آلانیا ساکن شوید، از برخی مزایای اختصاصی برخوردار خواهید شد. برای نمونه این مجموعه دارای استخر روباز و استخر سرپوشیده بوده و یا سرسره‌های آبی دارد. 

مسافران و گردشگران با سکونت در این هتل امکان استفاده از حمام ترکی و یا سونای آن را هم دارند. همان‌طور که می‌دانید بسیاری از گردشگران ترجیح می‌دهند بعد از گشت و گذار در این منطقه زیبا و یا پس از بازدید از مناطق ویژه گردشگری شهر آلانیا، خستگی سفر را از تن خود بیرون کنند  و یا به آرامش مدنظرشان دست یابند. 

در این شرایط گرفتن یک حمام ترک و یا سونا بسیار لذت‌ بخش خواهد بود. پس از آن نیز می‌توانید به رستوران‌های این هتل زیبا سرزده و طعم و عطر غذاهای آن را امتحان کنید. هتل محبوب موکارناس از چند رستوران و یا سالن غذا خوری بهره‌مند شده و در میان آن‌ها یک رستوران اصلی که منوی باز دارد، جای گرفته است. 

در این رستوران وعده‌های غذایی، صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه سرو می‌شود. ممکن است شما از آن دسته از گردشگرانی باشید که تمایل دارند طعم غذاهای بین المللی را نیز امتحان کنند. در این صورت می‌توانید به مجموعه رستوران‌های لاکارته سر بزنید. در این رستوران‌ها غذاهای چینی طبخ شده و طعم غذاهای ایتالیایی و کباب ترکی‌های آن هم بی نظیر است.

کیفیت اتاق‌های هتل موکارناس

برای مسافران و گردشگرانی که به یک منطقه دیدنی سفر می‌کنند امکانات موجود در واحدهای اقامتی و یا اتاق‌ها نیز اهمیت ویژه‌ای دارد. لازم است بدانید که این هتل از لحاظ چیدمان و دکوراسیون واحدهای اقامتی و یا اتاق‌های خود هم زبانزد خاص و عام است. 

اتاق‌های موجود در این مجموعه، امکانات متنوعی را در خود جای داده‌اند که وجود هر کدام به افزایش لذت شما از سفر کمک خواهد کرد. از جمله این امکانات می‌توان به سیستم‌های تهویه مطبوع اشاره کرد. تک تک اتاق‌های این هتل زیبای ساحلی، دارای تلویزیون هستند. پس اگر به تماشای شبکه‌های مختلف تلویزیون در طول سفر و در مدت زمان اقامت در هتل، تمایل دارید از این امکان بی‌نصیب نخواهید ماند‌. 

این اتاق‌ها به مینی بار نیز مجهز بوده و یا می‌توانید از وای فای رایگان آن‌ها هم استفاده کنید. 

در این هتل خدمات و سرویس‌های دیگری هم به مسافران ارائه می‌شوند که برای بهره‌مند شدن از آن‌ها باید هزینه‌هایی را پرداخت نمایید. 

از جمله این خدمات می‌توان به لباسشویی، خشکشویی و اتوشویی اشاره کرد. این هتل به آسانسور نیز مجهز شده و یا می‌توانید از اسپای رایگان آن بهره مند شوید. باشگاه ورزشی یکی دیگر از امکانات و تجهیزات رفاهی موجود در هتل موکارناس آلانیا است. این هتل پارکینگ رایگان هم دارد. 

کلاب مخصوص کودکان از دیگر امکانات این هتل است. این کلاب ویژه کودکان ۴ تا ۱۲ ساله بوده و در آن انواع مختلفی از سرگرمی‌ها و وسایل تفریحی کودکانه به چشم می‌خورد که برای سرگرم کردن فرزند شما کافی به نظر می‌رسند. 

از دیگر امکانات این هتل که البته برای بهره‌مندی از آن‌ها باید مبالغی را پرداخت کنید می‌توان به ماساژ، آب درمانی، پرستار کودکان، دکتر، لوازم تنیس، آموزش تنیس، کافی نت، بازی‌های کامپیوتری و … اشاره کرد.

کارکنان هتل موکارناس آلانیا

یکی از مهمترین مزایای هتل موکارناس اسپا ریزورت آلانیا، کارکنان و پرسنل این مجموعه هستند. کارکنانی که به زبان‌های مختلف از جمله انگلیسی، روسی، آلمانی، ترکی و .. مسلط بوده بنابراین به راحتی قادر به برقراری ارتباط با آن‌ها خواهید بود. 

کارکنان حرفه‌ای این مجموعه از نظر اخلاق و ویژگی‌های اخلاقی نیز در حد قابل قبولی واقع شده و با خوشرویی تمام، دغدغه‌های شما را برطرف خواهند ساخت. همان‌طور که می‌دانید هر چه شما در طول سفر و در طول اقامت دغدغه‌های کمتری داشته باشید لذت بیشتری هم خواهید برد.

موقعیت جغرافیایی و مکانی هتل

این هتل با مرکز شهر آلانیا تنها ۳ کیلومتر فاصله داشته و مسافت آن تا فرودگاه این شهر نیز ۹۵ کیلومتر است. در نزدیکی این هتل می‌توانید از اماکن دیدنی موجود در شهر بازدید کنید. از جمله این مراکز می‌توان به قلعه آلاراهان اشاره کرد که مسافت آن تا هتل محل اقامت شما ۱۰.۱ کیلومتر خواهد بود. 

فاصله این هتل تا پارک آبی و دلفین سیلانیا، که یکی از جذاب‌ترین اماکن ویژه گردشگری این شهر است، ۱۴.۶کیلومتر بوده و تا مسجد کوناکلی ۲۰.۶ کیلومتر فاصله دارد. اگر تمایل داشته باشید از میدان برج ساعت کوناکلی بازدید کنید باید چیزی در حدود ۲۱.۲ کیلومتر را پشت سر بگذارید. فاصله و مسافت هتل موکارناس آلانیا تا ساحل کلوپاترا نیز ۳۰ کیلومتر است.  
 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها