تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1402 - 15:18
106 بازدید
کد خبر : 208920

قانون‌گذاران حفاظت از داده اتحادیه اروپا خواستار ناشناس ماندن تراکنش‌های کوچکتر در یورو دیجیتال هستند

قانون‌گذاران حفاظت از داده اتحادیه اروپا خواستار ناشناس ماندن تراکنش‌های کوچکتر در یورو دیجیتال هستند

به گزارش سافر نیوز و به نقل از کوین تلگراف در ۱۸ اکتبر، هیئت حفاظت از داده های اروپا و ناظر حفاظت از داده های اروپا بیانیه مشترکی را در مورد تنظیم یورو دیجیتال، همانطور که توسط کمیسیون اروپا در ژوئیه ۲۰۲۳ پیشنهاد شده بود، صادر کردند. تنظیم کننده ها چندین توصیه را برای افزایش

EU data protection regulators urge anonymity for smaller transactions in digital euro

به گزارش سافر نیوز و به نقل از کوین تلگراف در ۱۸ اکتبر، هیئت حفاظت از داده های اروپا و ناظر حفاظت از داده های اروپا بیانیه مشترکی را در مورد تنظیم یورو دیجیتال، همانطور که توسط کمیسیون اروپا در ژوئیه ۲۰۲۳ پیشنهاد شده بود، صادر کردند. تنظیم کننده ها چندین توصیه را برای افزایش استانداردهای حفاظت از داده های شخصی برای اتحادیه اروپا ارائه کردند. ارز دیجیتال بانک مرکزی اتحادیه اروپا (CBDC).

مقامات پیشنهاد می‌کنند که روش تأیید پیشنهادی برای حداکثر مقدار مجاز یورو دیجیتالی که توسط یک حساب شخصی نگهداری می‌شود، روشن شود. پیش نویس فعلی به بانک مرکزی اروپا (ECB) و بانک های مرکزی ملی اجازه می دهد تا یک نقطه دسترسی واحد به داده های هر کاربر ایجاد کنند. هر دو مقام انجام یک ارزیابی را برای تعیین ضرورت و تناسب یک نقطه دسترسی منفرد توصیه می کنند. آنها تاکید می کنند که استفاده از اقدامات فنی برای ذخیره سازی غیرمتمرکز این شناسه ها امکان پذیر است.

تنظیم‌کننده‌ها همچنین به عدم پیش‌بینی مکانیسم پیشنهادی کشف تقلب و پیشگیری از CBDC اشاره می‌کنند. آنها توصیه می کنند از منظر حفاظت از داده ها “اقدامات کمتر مداخله جویانه” را در نظر بگیرید.

مقامات همچنین «اکیداً توصیه می‌کنند» یک «آستانه حریم خصوصی» برای تراکنش‌های آنلاین ایجاد شود، که زیر آن تراکنش‌های آفلاین و آنلاین کم‌ارزش مشمول ردیابی برای مبارزه با پولشویی و مبارزه با تأمین مالی تروریسم نمی‌شوند. با این حال، آنها مبلغ خاصی را ارائه نکردند و فقط به محدودیت تراکنش اشاره کردند که “تراکنش های روزانه کم ارزش” را پوشش می دهد.

این هفته، شورای حاکم ECB پس از یک تحقیق دو ساله، “مرحله آماده سازی” برای پروژه یورو دیجیتال را اعلام کرد. مرحله آماده سازی دو سال به طول خواهد انجامید و بر نهایی کردن قوانین ارز دیجیتال و انتخاب صادرکنندگان احتمالی تمرکز دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها