تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 خرداد 1402 - 16:41
146 بازدید
کد خبر : 208726

رتبه بندی SEO خود را با SSL/TLS افزایش دهید

رتبه بندی SEO خود را با SSL/TLS افزایش دهید

  گوگل تا ۵ درصد رتبه بندی جستجو را به وب سایت های دارای SSL افزایش می دهد. اینترنت در حال تکامل است. نگرانی در مورد حریم خصوصی افراد به جنبشی تبدیل شده است که می خواهد کل اینترنت را رمزگذاری شده ببیند. برای پیشبرد این ابتکار، در آگوست ۲۰۱۴ گوگل اعلام کرد که SSL

 

گوگل تا ۵ درصد رتبه بندی جستجو را به وب سایت های دارای SSL افزایش می دهد. اینترنت در حال تکامل است. نگرانی در مورد حریم خصوصی افراد به جنبشی تبدیل شده است که می خواهد کل اینترنت را رمزگذاری شده ببیند. برای پیشبرد این ابتکار، در آگوست ۲۰۱۴ گوگل اعلام کرد که SSL به عنوان سیگنال رتبه بندی در نتایج جستجوی خود استفاده خواهد شد.

گوگل معمولا فاش نمی کند که چه عواملی در الگوریتم رتبه بندی آن نقش دارند – این یک راز کاملاً محافظت شده است. به همین دلیل است که متخصصان سئو بسیار عجیب و غریب هستند – مثل این است که آنها دائماً در تلاش برای شکستن یک کد غیرقابل حل هستند (همچنین، آنها به طور کلی عجیب هستند). اما گوگل این جزء کوچک الگوریتم خود را فاش کرد. مطمئناً همچنان به محتوای پویا، صفحه ای خوش ساخت و کلی چیزهای دیگر نیاز دارید، اما SSL کمک می کند—هر ذره ای کمک می کند. افزایش ۵ درصدی رتبه بندی از گواهی SSL/TLS می تواند تفاوت بین نمایش در صفحه یک یا صفحه دو باشد.

همیشه در SSL

برای اینکه بیشترین بهره را از SSL خود ببرید و پتانسیل رتبه بندی خود را افزایش دهید، مهم است که رمزگذاری SSL را در هر صفحه از وب سایت خود فعال کنید. بسیاری از مواقع سایت ها فقط HTTPS را در صفحاتی که به آن نیاز دارند قرار می دهند – این کار را نکنید. گوگل نتایج را به صورت صفحه به صفحه ارائه می دهد – نه بر اساس کل سایت شما. مرتبط ترین صفحه را نشان می دهد. بنابراین برای به دست آوردن مزایای اضافی از داشتن SSL به عنوان سیگنال رتبه بندی، باید در هر صفحه باشد. ممکن است یک پست وبلاگ واقعا عالی در مورد یک موضوع خاص داشته باشید که به خودی خود بسیار خوب عمل می کند، اما اگر آن صفحه از طریق HTTPS ارائه نشود، از SSL تقویت نمی شود.

و به خاطر داشته باشید، اینطور نیست که برای هر صفحه به یک گواهی SSL/TLS نیاز داشته باشید. یک گواهی می تواند کل سایت شما – هر صفحه را ایمن کند. همه چیز به نحوه پیکربندی سرور خود و داشتن راه حل امنیتی مناسب بستگی دارد. اگر چندین سایت دارید، باید مطمئن شوید که گواهی چند دامنه دارید. اگر زیر دامنه هایی مانند mail.website.com یا login.website.com دارید، به گواهی Wildcard نیاز دارید. اما، تا زمانی که راه حل صحیح SSL را داشته باشید، کل سایت (یا سایت های) شما می تواند با یک گواهی واحد ایمن شود. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها