تاریخ انتشار : سه شنبه 3 بهمن 1402 - 11:23
265 بازدید
کد خبر : 208953

تنها اموزش کافی شاپ با مجوز رسمی و مدرک معتبر در آکادمی کافی پارس

تنها اموزش کافی شاپ با مجوز رسمی و مدرک معتبر در آکادمی کافی پارس

  در دنیای امروزه، صنعت قهوه به سرعت در حال گسترش است و باعث ایجاد یک بازار رقابتی و پویا شده است. همراه با افزایش تقاضا برای قهوه‌های باکیفیت، تخصصی و خاص، آموزشگاه کافی‌پارس به عنوان یکی از بهترین های  ارائه اموزش‌ کافی شاپ و با مجوز رسمی در زمینه هنر و تخصص قهوه نقش

 

در دنیای امروزه، صنعت قهوه به سرعت در حال گسترش است و باعث ایجاد یک بازار رقابتی و پویا شده است. همراه با افزایش تقاضا برای قهوه‌های باکیفیت، تخصصی و خاص، آموزشگاه کافی‌پارس به عنوان یکی از بهترین های  ارائه اموزش‌ کافی شاپ و با مجوز رسمی در زمینه هنر و تخصص قهوه نقش بسزایی ایفا می‌کند.

آکادمی کافی پارس با بیش از ده سال تجربه در زمینه ارائه آموزش‌های حرفه‌ای کافی شاپ، باریستایی و بارتندری، به عنوان یک مرجع معتبر و معتمد، افراد را با مفاهیم اساسی و تخصصی در دنیای قهوه آشنا می‌کند. این آموزشگاه با داشتن مدرسان حرفه ای و متخصص، در اختیار هنرجویان خود قرار می‌دهد تا با آموزش های تئوری و عملی تبدیل به بهترین باریستا ها شوند.

در این مقاله، به بررسی اهمیت ویژگی‌های موثر در یک آموزش کافی‌شاپ با مجوز رسمی و مدرک معتبر در آکادمی کافی پارس پرداخته خواهد شد. این ویژگی‌ها شامل اصول آموزش، مهارت‌های عملی، تجهیزات مورد استفاده، و تأثیرات مدرک حاصل بر حرفه و کسب و کار فردی در عرصه قهوه خواهد بود.

برای مشاوره رایگان با شماره های زیر در تماس باشید.

۰۹۹۶۲۰۲۸۰۳۰

۰۹۲۰۲۷۷۵۸۵۷

در ادامه به مزایای این آموزشگاه می پردازیم:

تضامین ویژه برای ورود به بازار کار در اموزش کافی شاپ

در حال حاضر، ورود به بازار کار برای هنرجویان یک چالش اساسی محسوب می‌شود. به همین دلیل، آکادمی کافی پارس با ارائه آموزش‌های ویژه بازار کار و تضامین عالی که  برای هنرجویان در نظر گرفته شده است، باعث اطمینان و اعتماد بیشتر افراد شود. این تضامین عبارتند از:

این آموزشگاه معتبر تضمین می دهد که تمامی آموزش‌ها به هنرجویان، مناسب بازار کار باشد. به این ترتیب، هنرجو تمامی مهارت‌ها و تخصص‌هایی که در یک کافه و محیط کار ممکن است نیاز باشد، بدون هیچ گونه دغدغه‌ای در دوره کافی شاپ یاد می گیرد. با وجود آموزش ها این تضمین به هنرجو داده می شود که بعد از  دوره آموزشی می تواند به راحتی در کافه و رستوران ها استخدام شود.

تضمین بعدی آکادمی کافی پارس مربوط به معرفی به بازار کار است. هر آموزشگاهی قادر به انجام این موضوع نیست، اما آکادمی کافی پارس با توجه به ارتباطات خود با کافه‌ها و رستوران‌ها، هنرجویان را پس از اتمام دوره آموزشی به این مکان‌های معتبر معرفی می‌کند. این اقدام موجب رضایت هنرجویان و کافه ها می شود.

با این ویژگی، هنرجویان دوره‌ های عملی را در محیطی حرفه‌ای و شبیه به شرایط واقعی کافه‌ها آموزش می بینند و این امکان را به آنها می‌دهد تا با تجربه عملی، مهارت‌های لازم را به‌صورت کامل و با اعتماد به نفس پیشرفت دهند و با مواردی که آموزش دیده اند خود به راحتی و با مهارت به بازار کار وفق دهند.

مدرک معتبر آکادمی کافی پارس

آموزشگاه‌ باریستایی کافی پارس در حوزه تدریس مهارت‌ های قهوه‌سازی و کافی شاپ به عنوان یک صنعت رو به رشد، امکانات مختلفی برای افراد علاقه‌ مند به این حوزه فراهم می‌کند. با این حال، تعداد زیادی از این آموزشگاه‌ ها اعتبار ارائه مدرک و تدریس با کیفیت را ندارند. در این میان، آکادمی کافی پارس به عنوان یکی از بهترین های این حوزه نه تنها تحت نظارت سازمان فنی و حرفه‌ای کشور فعالیت می‌کند، بلکه مدرک ارائه شده توسط این آموزشگاه اعتبار سازمان مذکور را داراست.

مدرک ارائه شده آکادمی کافی پارس نه تنها نماد مهارت و توانمندی افراد در زمینه باریستایی است، بلکه با داشتن مزایای ویژه، اعتماد و اطمینان هنرجویان را جلب کرده و موجب حمایت آنان شده است. این مزایا عبارتند از:

اعتبار بین المللی: مدرک آکادمی کافی پارس به صورت دو زبانه و بین المللی ارائه می‌شود که در اثر ترجمه به زبان‌های دیگر نیز اعتبار خود را حفظ می‌کند. این ویژگی اهمیت زیادی برای افرادی دارد که قصد مهاجرت یا کار در کشورهای خارجی را دارند و می توانند یک مهاجرت آسان را با آن تجربه کنند.

دریافت پروانه کسب: افرادی که به دنبال راه اندازی کافی‌شاپ هستند، با ارائه مدرک باریستایی آکادمی کافی پارس، قادر هستند پروانه کسب دریافت کنند و حتی درخواست وام از بانک‌های معتبر را داشته باشند، که باعث می شود یک شروع عالی و راحت برای راه اندازی کسب و کار داشته باشند.

گارانتی دوره و پشتیبانی ۵ ساله

آکادمی کافی پارس با هدف افزایش اعتماد و اطمینان چند برابر هنرجویانش، پشتیبانی ویژه‌ای را برای آنان بعد از اتمام دوره آموزشی فراهم کرده است. این پشتیبانی تا مدت ۵ سال از اتمام دوره، امکان استفاده از مزایا و خدمات ارائه شده را برای هنرجویان فراهم می‌کند.

هنرجویان تا ۵ سال پس از اتمام دوره، بدون هزینه اضافی، از امکاناتی مانند رفع اشکالات، تمرین تکرار با استاد استفاده کرده و از خدمات مجموعه بهره‌مند می‌شوند. همچنین، آکادمی کافی پارس ورکشاپ‌های رایگان و تورهای بازدید از کارخانجات صنعت قهوه را برای هنرجویان برگزار می‌کند تا آنان را به‌روز نگه دارد و فرصتی برای به اشتراک‌گذاری تجارب و افزایش دانش فنی فراهم کند.

 این اقدامات به هنرجویان این امکان را می‌دهد تا بر طبق اصول و تکنیک‌های به‌روز در عرصه قهوه، خود را به‌روز نگه دارند و از آخرین دانش‌ها و تجارب صنعت بهره‌مند شوند.

تجهیزات کامل و حرفه ای در آموزشگاه کافی پارس

در آکادمی کافی پارس، همه‌ی امکانات و تجهیزاتی که در یک کافه حرفه‌ای مورد نیاز است، در اختیار هنرجویان قرار می‌گیرد. این اقدام با هدف آموزش تئوری و عملی به هنرجویان، با تمامی تجهیزات کافه آشنا می‌کند تا آنان بتوانند در زمینه کار با تجهیزات مختلف، مهارت لازم را تا حداکثر بالا برده و به طور کامل برای ورود به بازار کار آماده شوند.

در دوره باریستای آکادمی کافی پارس، هنرجویان با تجهیزات کامل و مدرن کافی شاپ‌ها آشنا می‌شوند. این تجهیزات شامل دستگاه‌های اسپرسو، دستگاه‌های آسیاب قهوه، دستگاه‌های بُخاردهی برای ساخت نوشیدنی‌های داغ و سرد، انواع فنجان‌ها و لوازم مرتبط با سرو قهوه می‌شود. همچنین، تمامی تجهیزات موجود در آموزشگاه از نظر کیفیت و استانداردهای بین‌المللی کم و کاستی ندارند.

سخن آخر

همانطور که گفته شد کافی پارس با ارائه آموزش های با کیفیت و مزایای ویژه به هنرجویان، باعث پرورش افراد حرفه ای در این صنعت شده و با وجود تمامی این مزایا رضایت و اعتماد آنان را به طور کامل جلب می کند. این آموزشگاه با فعالیت زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای اعتبار ویژه ای نزد تمامی علاقه مند به این صنعت دارد به طوری که هر ساله ۲۰۰۰ هنرجوی موفق و حرفه ای را وارد بازار کار میکند. امیدواریم راه درست را برای شروع یک کسب و کار پر سود با یادگیری آموزش باریستایی و آموزش کافی شاپ به شما نشان داده باشیم. سعی بر این داشته باشید بهترین انتخاب را داشته باشید تا در آینده بهترین ها در انتظار شما باشند.

برای مشاوره رایگان با شماره های زیر در تماس باشید.

۰۹۹۶۲۰۲۸۰۳۰

۰۹۲۰۲۷۷۵۸۵۷

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 7 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها