تاریخ انتشار : یکشنبه 29 بهمن 1402 - 15:03
215 بازدید
کد خبر : 208964

آموزش لاته آرت تخصصی در حرفه ای ترین آموزشگاه لاته آرت ایران آکادمی کافی پارس

آموزش لاته آرت تخصصی در حرفه ای ترین آموزشگاه لاته آرت ایران آکادمی کافی پارس

  این مقاله مناسب افرادی است که قصد کار در کافی شاپ ها را دارند و چالش اصلی آنان در باریستایی، لاته آرت بوده و در این مبحث از آموزش های باریستایی ضعف دارند که این موضوع باعث می شود استخدام آنها سخت باشد. متاسفانه تعداد زیادی از صاحبان کسب و کار به دلیل نداشتن

 

این مقاله مناسب افرادی است که قصد کار در کافی شاپ ها را دارند و چالش اصلی آنان در باریستایی، لاته آرت بوده و در این مبحث از آموزش های باریستایی ضعف دارند که این موضوع باعث می شود استخدام آنها سخت باشد.

متاسفانه تعداد زیادی از صاحبان کسب و کار به دلیل نداشتن اطلاعات کافی در کافه ها اصلی ترین شرط استخدام را لاته آرت می دانند که ما هم میدانیم ایندرست نیست. اما بالاخره هر باریستایی نیاز به افزایش مهارت های خود دارد و باید لاته آرت تخصصی را یاد گرفته باشد تا برای کار در کافه ها آماده باشد.

از این رو ما برای بهتر شدن شرایط این دسته از باریستا ها، راه حلی یپدا کردیم و کلید حل این مشکل در دستان آکادمی کافی پارس است.

آکادمی کافی پارس برگزار کننده حرفه ای آموزش لاته آرت تخصصی در ایران می باشد که مزایای ویژه ای در اختیار هنرجویان خود قرار می دهد در ادامه این مقاله بیشتر با آموزشگاه آشنا میشویم. این آموزشگاه علاوه بر دوره لاته آرت تخصصی، آموزش باریستایی، بارتندری و تعمیرات ماشین اسپرسو نیز ارائه می دهد که همه ساله هنرجویان زیادی در این آموزشگاه ثبت نام کرده و وارد بازار کار می شوند.

لاته آرت چیست؟

لاته آرت (Latte Art) هنر زیباسازی سطح لاته (latte) با استفاده از فوم شیر است. این هنر، اغلب توسط باریستاها در کافی‌شاپ‌ها اجرا می‌شود. هدف اصلی از لاته آرت، ایجاد الگوها و طرح‌های جذاب و هنرمندانه بر روی لایه فوم شیر در قهوه لاته است.

تکنیک لاته آرت معمولاً با استفاده از دستگاه اسپرسو ساز با فوم شیر انجام می‌شود. باریستا ابتدا شیر را فوم گرفته و به لایه نازکی از اسپرسو اضافه می‌کند. در این مرحله، با حرکات دقیق و هنرمندانه، طرح‌ها و الگوهای مختلفی را بر روی سطح قهوه ایجاد می‌کند.

سرفصل های آموزش لاته آرت تخصصی در کافی پارس چیست؟

آموزش و آشنایی با شیمی شیر

آموزش و آشنایی با شیمی قهوه

آموزش روند شکل گیری آرت

آموزش انواع دسته بندی آرت ها

آموزش انواع روش های فوم گیری اصولی

آموزش تخصصی دمای شیر برای پایداری لته آرت

آموزش هماهنگی اعصاب و عضله در لته آرت

آموزش تخصصی پورینگ و زیرسازی

آموزش تخصصی شناورسازی شیر روی قهوه

آموزش انواع ریزش ساده

آموزش انواع ریزش پیشرفته

آموزش تخصصی آرت های هارت و تولیپ و روزتا و…

آموزش تخصصی قلم زنی (etching)

و..

مدرک لاته آرت آکادمی کافی پارس

تمام هنرجویان بعد از اتمام دوره آموزش لاته آرت تخصصی، مدرک معتبر و گواهی پایان دوره دریافت می کنند و به عنوان یک لات آرتیست حرفه ای شناخته می شوند و نسبت به دیگر باریستاها مهارت لاته آرت کاستوم دارند و می توانند هر طرحی که به آنان سفارش داده می شود را اجرا می کنند.

باریستاهایی که قصد مهاجرت و کار در خارج از کشور را دارند، این مدرک به صورت بین المللی ارائه می شود و برای آسان کردن پرونده مهاجرت بسیار کارآمد است.

علاوه بر این تمام باریستاهایی که قصد راه اندازی کافی شاپ را دارند می توانند از این مدرک + مدرک باریستایی خود استفاده کرده و یک کافه عالی راه اندازی کنند.

کلاس های نیمه خصوصی آموزش لاته آرت

آکادمی کافی پارس به منظور بالا بردن سطح کیفیت کلاس اقدام به برگزاری کلاس های نیمه خصوصی می کند و با ثبت نام ۳ هنرجو در هر کلاس باعث ارتباط بهتر هنرجویان با استاد به منظور آموزش بهتر با رفع اشکال می شود. این امر نتیجه ای دارد که آن رضایت هنرجویان از کلاس های آموزشی است و هنرجویان با هر میزان هوشی که دارد تمامی مباحث را به خوبی یاد میگیرد.

اساتید حرفه ای آموزش لاته آرت

تمامی اساتید آموزش لاته آرت از بهترین اساتید حوزه باریستایی و لاته آرتیست های صنعت قهوه هستند که در آموزشگاه باریستایی کافی پارس مشغول هستند. هنرجویان بهترین مهارت های لاته آرت را نزد این اساتید فرا می گیرند. لاته آرت نیز مانند دیگر مباحث مهم باریستایی و بارتندری نیاز به تخصص دارد که تمامی اساتید حاضر در آکادمی کافی پارس این تخصص را به صورت ویژه دارا هستند.

تجهیزات حرفه ای مناسب یک لاته آرت حرفه ای

تمامی تجهیزات موجود در آکادمی کافی پارس بر اساس یک کافی شاپ حرفه ای تهیه شده تا هنرجویان بتوانند به راحتی آموزش ببینند و هیج چالشی از نظر کار با تجهیزات و وسایل حرفه ای باریستایی نداشته باشند.

مشاوره رایگان قبل از شروع دوره آموزش لاته آرت

تمامی افرادی که قصد دارند در دوره آموزش لاته آرت را ثبت نام کنند می توانند از مشاوره رایگان آکادمی کافی پارس استفاده کنند. به این منظور که افراد می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر قبل از اقدام به ثبت نام از مشاوران حرفه ای آکادمی کافی پارس مشاوره حرفه ای دریافت کنند تا مسیر خود را به درستی انتخاب کنند.

گارانتی و تضمین ۵ ساله 

اولین تضمین آکادمی کافی پارس در دوره آموزش لاته آرت این است که شما تمامی آموزش های مختص این رشته را به صورت تضمینی یاد میگیرید به این معنی که بعد از این دوره شما به عنوان یک لاته آرتیست حرفه ای در بازار کار استخدام می شوید.

دومین مورد دریافت کارت گارانتی ۵ ساله توسط هنرجو از مجموعه کافی پارس بعد از اتمام دوره آموزشی است. هنرجویان با این کارت می توانند تا ۵ سال به صورت رایگان در کلاس های رفع اشکال و تمرین، تکرار آکادمی کافی پارس شرکت کنند و از مزایای این کلاس ها بهره مند شوند. این کارت مزیت های دیگری نیز دارد و آن شرکت در ورکشاپ ها و تور های بازدید از کارخانجات است که توسط آموزشگاه کافی پارس برگذار می شود و به صورت رایگان در دسترس هنرجویان قرار میگیرد.

سخن آخر

آموزش لاته آرت در آکادمی کافی پارس به عنوان یکی از برترین مراکز تخصصی در ایران، به علاقه‌مندان به دنیای هنر و حرفه قهوه، آموزش های تخصصی  از تکنیک‌ها و هنر لاته آرت ارائه می‌دهد. این آموزشگاه با ترکیب معتبر از تدریس توسط اساتید ماهر و استفاده از تجهیزات پیشرفته، دانشجویان خود را به دنیای جذاب لاته آرت هدایت می‌کند.

در حالی که این دوره‌های تخصصی به شرکت‌کنندگان این امکان را می‌دهد که مهارت‌های لاته آرت خود را به سطح بالاتری برسانند، همچنین بر آن است که با ارتقاء تخصص و هنر خود، به بخشی از جامعه باریستاها باشند که هنر لاته آرت را به عنوان یک هنر و تکنیک مهم در دنیای قهوه به صورت حرفه ای آموزش میبینند.

آموزش در آکادمی کافی پارس نه تنها یک مسیر تخصصی برای تبدیل به یک لاته آرتیست حرفه ای برای هنرجویان فراهم می سازد بلکه باعث ترویج علاقه به هنر لاته آرت می شود. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 5 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها